En helt vanlig torsdag.

Idag har det varit en helt vanlig torsdag; dvs jobb, jobb, jobb, AP-konferens, kvällslek med Elias, och nu snart sova. Efter jobbet åkte jag förbi Länsvaccinationer och skaffade mig en dos Ducoral, så nu är även magen redo för en resa till Thailand. Längtar!    :)

Imorgon ska Elias få följa med mig till jobbet då dagis har stängt. Tanken var att Elias skulle ha fått en farmor-dag, men hon hade tyvärr dubbelbokat sig och är bortrest denna helg. Jag hoppas att lille killen kommer att sköta sig under FN-firandet vi har och inte blir allt för jobbig när vi lyssnar på musik och tal. Hoppas hoppas.

Ikväll har Elias och jag läst böcker och myst. Det är verkligen jättekul att han gillar att just läsa, och det vore så roligt om det höll i sig länge länge.

Nu tar vi nog kvällen här hemma. Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!