1a advent.

Det har nu gått en vecka sedan vi kom hem från semestern, och vi har nog så smått återhämtat oss nu. Men, ojojojjoj så trötta vi har varit på kvällarna. Efter att ha jobbat en hel dag och hämtat Elias på dagis, har jag och gubbsingen somnat när vi lagt Elias. Vid åtta-tiden, med andra ord. Vi har inte orkat med någonting annat än att bara klara av det allra viktigaste här hemma. Sedan har vi sovit.

Nu dock börjar allt bli som normalt här hemma, och i helgen har vi varit iväg till mina föräldrar en sväng. Även bror och Oskar var där, vilket innebar att Elias åter fick busa med sin kusin så mycket han ville. De är så söta ihop, killarna! Sedan är det alltid skönt att träffa mamma och pappa, även om vi nyligen spenderade två veckors semester ihop.

Kan även konstatera att vintern verkligen är här. Jag myser när jag ser all snö täcka den annars så mörka marken, och jag hoppas att snön är här för att stanna. Ännu mysigare är det nu, 1a advent, när adventsstakarna letat sig fram i fönstren och lyser upp tidiga morgonar och mörka kvällar.    :)


Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!