Middag med Litsfeldt.

Det har varit lugnt här hemma ikväll. Elias feber gick ner på eftermiddagen, och efter en tallrik gröt fick han krafter och sprang runt runt här hemma. Nu på kvällen återvände dock febern och innan läggdags hade vår lille kille 39.3 i temp. Stackars liten säger jag igen. Han är så trött och matt, men ändå kämpar han på. Efter att jag tagit tempen sade han konstant "pumpa" (kan fortfarande inte riktigt uttala bokstaven 'r'), och när han fått i sig Alvedon varvade han "pumpa" med "munnen" - och var inte alls nöjd med behandlingen. Sedan gillar han inte Alvedon och gråter när han ser flaskan, men ändå dricker han snällt upp sin dos mellan snyftningarna och svarar "jaaa" när jag undrar om han inte ska ta resten som är kvar. Lille duktige kille. 

Sedan blev det middag med Litsfeldt för gubbsingen och mig ikväll. Jag gillar att sitta och lyssna på historier, och Litsfeldt är riktigt duktig på att berätta. Alltid trevligt med lite avbrott i vardagen. Och, riktigt mysigt med god mat och trevligt sällskap.


Nu blir det dock jobb. Har en massa kvar att planera och fixa innan vi drar iväg till Thailand. Fem dagar kvar!   :)

Bye Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!