Feber.

Inatt fick vår lille kille feber. Stackars liten. På morgonen planerarde gubbsingen och jag upp dagen, och efter att ha varit in till jobbet på förmiddagen ska jag nu spendera resten av eftermiddagen och kvällen i fåtöljen med Elias. Vi hade verkligen sett fram emot jobb både gubbsingen och jag denna vecka så att vi hinner få undan allt inför vår resa, men vi får helt enkelt ta det som det kommer.

På jobbet gick vi i förmiddags igenom den nya läroplanen, kursplanen och betygskriterierna. Jag måste säga att det faktiskt känns riktigt bra med den nya läroplanen, och jag hoppas nu att det blir lättare att undervisa och sätta betyg som de säger. Men, det krävs att man tänker igenom sitt arbete och detta kommer vi nog jobba med alla studiedagar vi har framöver.

Men, nu fåtöljen.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!