Vad händer hos oss idag?

Hmmm... Så, vad händer hos oss idag? Elias sover just nu, gubbsingen jobbar och sitter med återförsäljare i telefonen, och jag sitter och stickar lite. Och, bloggar.

Har beställt en klänning från Bubbleroom till bröllopet som vi ska på i januari. Får se om den passar när jag får den, det är inte lätt att hitta klänning när man har en mage som växer. Det är alltså inte en mammaklänning jag har beställt, utan jag hoppas att denna sitter ok ändå, att den inte tänjs ut, och att jag kan ha den i fortsättningen också. Vi får helt enkelt se. Sedan är det alltid, tycker jag i alla fall, svårt att hitta en klänning till ett vinterbröllop. Klänningen ska fortfarande vara fin, samtidigt som jag inte vill att den ska vara för bar eller somrig. Inte lätt....

Men, nu ska jag passa på att sticka lite ytterligare innan vår lille kille vaknar. Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!