Julekul-dagen.

Igår var jag trött. Ojojoj så trött jag var. Jobbet gick bra, eftermiddagen gick bra, men så snart vi kom hem däckade jag i sängen. Nu har jag sovit i över tolv timmar. Så jätteskönt.

Måste berätta att Julekul-dagen på jobbet var jättemysig, och trots att det är fria aktiviteter för eleverna så fixar alla det otroligt bra utan att stöka och förstöra. Jag fick äntligen mitt konto på Skola24 (nytt program för att föra in frånvaro på eleverna) att fungera, och så hann jag pyssla lite själv också. Inte det att jag blev färdig, men jag fick en liten stund till eget.

Full kreativitet i bildsalen på jobbet.






Efter lunch spenderade jag en liten stund på stan och köpte några nödvändigheter och några småklappar, så nu är även det gjort. Men, som sagt, krafterna tog slut till slut.

Ska också nämna att gubbsingen inte hade någon vidare dag igår. När han skulle köra Elias till dagis gick bilen sönder och de kom ingen vart alls. Så, det var bara att först ringa taxi och ta den till dagis, sedan åka ner och låna bil av svärmor, sedan in till stan och hyra hyrbil med släp, hem igen och hämta bilen, och till slut in till stan och lämna in bilen på verkstaden. Stackarn. Så, nästan hela gårdagen gick i bilens tecken. Elias yttrade hela kvällen orden: 'pappa åka annan bil' och 'pappas bil sönder'. Han förstår han också.   :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!