Igår ville inte bloggen.

Igår ville inte bloggen fungera alls. Eller, så var det jag som inte visste hur jag skulle göra när layouten var en helt annan. Nu dock så är allt som vanligt, men det blir bara korta inlägg idag. Jag ska ta och slänga i mig maten innan det är dags att åka iväg på några småärenden, som att posta brev etc.

Förresten, konstaterade för en liten stund sedan att det faktiskt bara är tre arbetsdagar kvar detta år. Jätteskönt!!! Det är vid dessa tillfällen vi lärare helt klart har valt rätt yrke. 

Men, nu äta som sagt. Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!