Hur jag ska hinna med....

Åter en ny måndag och jag vet inte hur jag ska hinna med allt jag vill hinna med idag. Inte det att jag är stressad, tror jag. Men, vill hinna med småsaker som tillsammans tar lite tid, exempelvis köpa den där julklappen till gubbsingen som han har önskat sig hur länge som helst, handla mat och andra nödvändiga saker hem, posta födelsedagskort som måste iväg, sedan klä julgran och tomta här hemma innan Elias ska sova. Hmmmm..... Måste fundera på dagens upplägg.....    ;)

Men, nu iväg till jobbet där en hel del står och väntar också. Börjar dock med ämneskonferens som går i julmystecken.

Ha en bra dag! Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!