Fredag igen.

Det är fredag igen och idag har mina elver i 6an prov på klassiker. Kan man det man ska kunna så är det ett lätt prov, och min önskan är att mina elever nu har lärt sig någonting under de veckor vi har jobbat med, pratat om och läst klassiker. Jag själv älskar klassiker, och hoppas att någonting i alla fall har smittat av sig.

Så, nu iväg till jobbet, kopiera upp proven, förbereda klassrummen och orka med de två lektioner jag har. Sedan blir det till att åka hem och spendera resten av dagen tillsammans med mina andra två sjuklingar. Usch vad det inte är lätt att vara förkyld....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!