Nervös idag.

Då är helgen slut och en ny vecka börjar.

Ska snart åka iväg till jobbet och har en intensiv dag framför mig. Allt ska vara klart och snyggt inför morgondagen då eleverna börjar, och det finns så jättemycket att göra. Tror att jag siktar in mig först och främst på klassrummet, och sedan korridorerna. Arbetsrum och annat, som man inte ser vid första anblick, får vänta.

Sedan är jag nervös idag. Från och med idag har vi, gubbsingen och jag, räknat med att vår lille kille ska gå på dagis heltid, och att det ska flyta på bra. Det innebär att gubbsingen har planerat in möten hela veckan och det blir jag som får hämta på dagis, när det nu än blir. Så, förhoppningsvis trivs Elias något bättre så att han inte behöver hämtas vid lunch idag igen. Håller tummarna. Hårt.

Önskar slutligen Elias kusin Oskar lycka till idag. Han ska nämligen också börja på dagis. De har blivit så stora, våra små killar!!!

Ha en skön måndag! Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!