Nattligt tomtande.

Vi tog en tidig kväll ikväll, gubbsingen och jag. Tanken var att vi skulle se på film, men jag somnade ganska snabbt. Och, då det var endast jag som inte sett slutet tyckte gubben att det var onödigt att själv titta på den. Så, vi gick och lade oss tidigt båda två då han också var trött. Nää... nu luras jag... gubbsingen gick upp och lade sig tidigt medan jag fortsatte sova en liten stund till i soffan, tills jag hade fått kraft att gå upp och jag också. Så var det. Det var förresten en bra film, men jag orkade bara inte se den.

Nu blev det lite nattligt tomtande istället. Ville plocka undan disken som fortfarande stod framme på rumsbordet, så att det är lite trevligare att komma ner imorgon bitti. Det är även himla skönt att slippa oroa sig för disken när Elias kommer ner imorgon, så att inte han börjar plocka och leka med diverse.

Så, nu är disken fixad och bloggen bloggad - nu är det åter dags att sova. Natti natt!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!