Måndagmorgon.

Det är måndagmorgon, och jag är faktiskt inte jättetrött. Elias har sovit hela natten, och det innebär givetvis att vi har fått sova ordentligt vi också. Hade jag åter igen inte tomtat runt inatt så hade jag kunnat sova åtta timmar, men nu får jag skylla mig själv.

Idag blir det ämneskonferens på morgon, och sedan är dagen full av lektioner. Dock är jag i stort behov av dator under dagen och hoppas verkligen att det kommer att finnas någon som man kan använda. Alla datorer på jobbet ska nämligen bytas ut och under den tiden får vi nog räkna med lite kaos. Det brukar bli så.

Håller åter igen tummarna för att det blir en bra vecka på dagis för Elias del, och att han inte behöver hämtas tidigare någon dag. Solen skiner ute nu, så han har i alla fall en härlig lekdag att se fram emot idag.

Ha en bra dag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!