Konstigt det här med drömmar.

Det är konstigt det här med drömmar. Vaknade till inatt av att gubbsingen strök mig på armen. Vet att jag drömde massa konstigt då, och var orolig. Vaknade imorse och är fortfarande förbryllad över drömmen. Hela natten (känns det som) har jag sprungit med Elias, som har varit i yngre tonåren, mörk och har haft ett lätt handikapp???

Jag undrar jag vad min hjärna vill/försöker bearbeta med denna dröm. Vissa återkommande mardrömmar har jag, och även denna dröm handlade om en rädsla som finns. Och, det är nästan alltid samma Bad guy. Men allt annat runt omkring. Vad innebär det? Tar sig drömmar vilka former som helst? Eller ligger det någonting bakom dem?

Det vore spännande att lära sig tolka drömmar, att förstå vad det är man själv egentligen är rädd för, behöver lära sig hantera, och vad alla små detaljer innebär. Denna dröm hade faktiskt ett ganska ok slut, och jag var inte fullt lika ledsen som jag kan vara när jag vaknar upp. Men ändå, drömmen går runt runt i huvudet på mig....

Nu jobbet. Har egentligen en massa annat att tänka på. Ha en bra dag!
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!