Jobb fram till tre.

Idag är det jobb fram till tre som gäller, sedan hoppas hoppas jag på att det blir fika med Madde och Elin. Har inte hunnit träffa dem på jättelänge, så det är dags för en kopp kaffe och massa prat.

Elias är redan vaken, klockan är 06.45, så för hans del kommer det bli en lååång förmiddag. Lille killen. Gubbsingen får nog berätta att han vaknat tidigt idag så att dagisfröknarna är förberedda på det. Vi har inte riktigt fått till morgonrutinerna, så ibland blir det tydligen så här.

Men, nu ska jag slänga i mig frukost och sedan åka iväg till jobbet. Hann jobba undan lite igår kväll, men var så trött och lämnade hälften kvar tills idag. Så, jag har lite att göra....

Ha en skön dag! Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!