Jaden Smith - me like!

Kikade på nya Karate Kid igår och kan bara säga att jag är jätteförtjust i Jaden Smith! Tänk att en, ändå ganska, ung kille kan vara så riktigt duktig på att agera. Och, så är han så fruktansvärt lik sin far! Vissa miner var så slående lika så jag kunde inte låta bli att skratta. Har alltid gillat Will Smith, och nu kommer en ny liten variant av honom som förhoppningsvis kommer att slå igenom stort.


Sedan satt vi och skrattade lite här vid frukostbordet imorse. Vi hade inte koll på vem som producerat filmen förrän jag läste det i tidningen: Will Smith och hans fru Jada Pinkett. Jag undrar jag hur det samtalet gick vid det frukostbordet... 
- Du... ska vi kanske ta och göra en film?
- Hmmm... det vore kanske kul.... Vem ska vi ha i huvudrollen tro?
- Hmmmmm....

Filmen är i alla fall helt klart bra, trots att man precis vet vad som ska hända. Tycker mig komma ihåg och känna igen en massa scener ur originalet och måste se första filmen nu bara för att. Och alla ni som inte sett nya Karate Kid - se den!

Bye you all!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!