Hjälp! Vår lille kille börjar på dagis imorgon!!!

Det är söndag kväll och imorgon är det måndag. Måndagen då vår lille kille Elias ska börja på dagis!!!! Har suttit och gosat med Elias hela kvällen och tårarna har inte alls varit långt bort. Känns så konstigt nu efter att ha varit hemma i 1 1/2 år att lämna över Elias till några andra som ska ta hand om honom. Och, så ska jag själv börja jobba? Nej, det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig. Nu är jag övertygad om att Elias kommer att älska dagis och sina dagiskompisar, men ändå..... 

Så, god natt! Sov gott! Och, låt oss hoppas att allt går jättebra imorgon, Elias första dag på dagis.
Nighty-Night


Kommentarer
Postat av: Josephine

Det kommer gå galant det där :) Lycka till!

Nu har jag börjat blogga igen, blev ju sugen när jag såg att du börjat!



Kramar

2010-08-08 @ 23:36:25
URL: http://jsundell.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!