Grillkväll med vänner.

Har haft en jättetrevlig kväll med Johan och Viktoria som tittat förbi, och vi har grillat, ätit gott och pratat en massa. Det är inte ofta vi hinner med att träffa våra kompisar, tyvärr, då en massa annat brukar ta upp tiden. Men, ikväll lyckades vi och det var verkligen jättekul. Förutom sällskapet, så var även Jeff Dunham, Pablo Francisco och alla trailers vi kikade på riktigt roliga. Blir att se en hel del film här framöver.  

 

Nu är det dags att gå och lägga sig, och frågan om vem som går upp med Elias i morgon bitti kvarstår. Gubbsingen röstar på mig, och jag lägger nog min röst på honom. Har vi riktigt tur tar även Elias sovmorgon och låter oss sova till, låt oss säga, tio? Kanske?? Jag håller tummarna! Tänk om vi båda fick sovmorgon imorgon.

Good night Sweden, where ever you are!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!