God morgon!

Är redan sen och måste stressa iväg nu. Måste dock berätta att Elias sov jättebra inatt, och typiskt att jag var uppe och tomtade då. Hade jag sovit hela natten, hade det blivit kanske åtta timmars sammanhängade sömn. Jag får helt enkelt sluta upp med tomtandet, och göra det jag ska göra på kvällarna INNAN jag går och lägger mig. En ganska enkel plan - får se om jag kan hålla mig till den..... 

Idag blir det en kort dag på jobbet (har jättelyxiga fredagar!!!), med bland annat personalfoto. Gubbsingen lämnar och hämtar Elias på dagis, och sedan blir det att tillbringa eftermiddagen och kvällen med Elias kusiner. Någon gång under dagen ska jag hinna med att köpa en liten doppresent till lille Sixten. Hmmm... vi får se vad det blir.

Nu måste jag åka! Ha det gott idag!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!