En bra dag idag!

Idag har det varit en bra dag! Allt har flytit på precis om det ska, även om jag faktiskt fått ryta i ordentligt en gång. Hade lite svårt att hålla mig för skratt efteråt då eleverna blev så himla skrämda och tysta. Men, det var det som var meningen... att de skulle bli tysta alltså.   ;)

Elias superfina soffa har också kommit, så nu gäller det bara att få upp tavlorna på väggen. Eller, det gäller att jag får till tid så att jag kan måla tavlorna. Ska försöka få till det så att rummet så smått kan bli färdigt. Men visst är soffan fin!?!?!
 


Nu ska jag ner till stugan där mina två gubbar väntar. Elias två kusiner, Lilly och John, (och givetvis deras föräldrar Katja och Johan) är här och hälsar på i några dagar - så ska passa på att spendera så mycket tid med dem som möjligt!

Later! Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!