Lite lurad......

Fredag. Imorse satt P och jag och försökte klura ut vem utav oss som ska vara hemma med Noel då han fortfarande är krasslig och har 37,8graders feber. Jag är, som jag tidigare i veckan skrev, stressad över att det redan är fredag, att mina 9or som jag är coach åt har uppgifter/prov kvar som måste göras helst gärna idag, och att betygen ska skrivas in på tisdag. P har lika mycket på jobbet, han också, och det slutade med att jag stannade hemma. För att ge mina elever chansen att skriva några prov/uppgifter idag ändå åkte jag och Noel in till jobbet en kortis i förmiddags, och gissa om jag är besviken när eleverna (som jag sliter så för) säger att de inte har pluggat och kan skriva prov idag. Varför stressar jag så när de inte gör det!?!?!? 
 
Tur att denna sötnöt var på bra humör trots feber: 
 
bild via Instagram - iamisvarld

 
Så, resten av denna fredag ska jag bara ta det lugnt och ägna mig åt familjen. Just nu sover Noel lunch och om några timmar ska vi hämta hem Elias och Simon från förskolan där de är och leker med sina kompisar. Jag ska ta en kopp kaffe och luta mig tillbaka en liten stund och samla krafer. 
 
Hoppas ni har och får en fin fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!