Det är någonting......

Det är någonting som gör mig orolig idag, men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Jag vankar av och an här hemma, oroskänslan finns i hela kroppen, och jag kan inte ta tag i något att göra. Jag är jättedålig på att hantera uppbrott, speciellt när jag inte kan göra något för att förhindra det som händer, så jag vet inte om det är det som spökar. Eller, så är det det att Elias igår sade att de tre förskolekompisarna, som hade bråkat med honom förra veckan, åter hade hängt på honom igår och trots att jag frågade en av fröknarna (visserligen en vikarie, men det kan väl inte spela någon roll?) om det hade varit lugnt och inget mer bråk sade hon "Ja". Eller, så har Ps stress över jobb och ekonomi, och allt det runtomkring, smittat av sig lite på mig. Samtidigt brukar jag alltid tro på att allting jobbmässigt löser sig för honom, så mycket som han sliter och jobbar. Det måste göra det. 
 
Hursom, det är någonting som inte riktigt står rätt till idag och så småningom kommer det säkert visa sig vad det var. Jag har gosat massor med Noel denna förmiddag för att försöka komma undan den här känslan, så pass mycket att Noel tillslut började nafsa mig på näsan och skratta. Nu, dags att tillsammans med denna sötnöten hämta hem Elias och Simon från förskolan, och ikväll är det dags för simskola igen för Elias. 
 
foto taget med min iPhone


Hoppas ni har en bra dag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!