Beroende igen.

Usch och fy så kolhydratberoende jag är igen. Har boostat kroppen med kolhydrater nu när jag varit sjuk, och usch för hur snabbt man blir beroende. Jag är verkligen sockersugen, märker av suget direkt, och behöver äta nästan var tredje timma. Hela dagen har jag gått och tänkt på prinsesstårta...... åh, så gott det vore........ På måndag ska jag ta tag i maten igen då jag inte känner mig riktigt kry än (ni hör hur jag ursäktar mig! hemskt!) och på måndag ska det promeneras ordentligt så att kroppen börjar må bättre. Nu fortsätter jag tyvärr med moffandet.....    

Vad ville jag få ut med det här inlägget egentligen??? Bara erkänna att jag är sockerberoende och att det är jättetufft att kämpa emot, antar jag.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

provade lchf innan sommaren och jag kände mig mycket piggare och tappade en del kilon på köpet. Har tänkt ta upp det igen nu. Men finns mycket att skylla på men mest beror det på lathet, enklare att laga mat som man är van vid och kan i huvudet än att behöva söka efter recpet hela tiden.



Öppnaförskolan på måndag??

2011-09-10 @ 19:44:24
Postat av: ami

håller med, det beror på lathet helt klart. Men, när man väl kommer in i rutinerna och ändrar vanorna blir det enklare. Så, på måndag kör jag igen. :)



ÖppnaFörskolan. Absolut! :)

2011-09-10 @ 20:33:28
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!