Igår var vi...

Igår var vi i stort sett bara på hotellet och körde poolhäng. Medan jag, Simon och Noel efter frukosten hängde vid poolen, passade P och Elias på att hyra moped och ta en liten tur. Noel och jag unnade oss även en massage innan lunch. Sötnöten somnade och jag var inte långt ifrån. Så skönt. Sedan turades även Simon och Noel om att åka en sväng på mopeden med P, innan det blev dags för middag. Alldeles lagom sysselsättning, så där en torsdag.       ;) 
 
Vår dag i bilder; 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
foton tagna med min iPhone 
 
 
Bye for now! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!