Det här med att få till träning

Idag har vi varit iväg och tränat både P och jag, även om vi gick om varandra för att få till kill-kollen här hemma. 
 
Varje gång jag åker från gymmet är jag så nöjd med att jag kom iväg och fick till lite träning. Men, det är så lätt att låta annat komma emellan eller prioritera annat hemma. Jag fastnar lätt i att "jag ska bara fixa detta", eller att jag väntar på rätt tillfälle att smita iväg på (så att killarna inte märker av att jag inte är hemma) - som sedan aldrig kommer. När jag väl har tränat känner jag dock alltid att jag måste få till träning, måste prioritera det, då det ger så mycket energi. Inte lätt att få till vardagspusslet. Ett stort plus är dock att nya gymmet ligger så nära och att det är öppet 24timmar, så att komma iväg borde inte vara omöjligt. 
 
Från dagens pass: 
 
(null)
foto taget med min iPhone 
 
 
Ikväll är det Melodifestival på TV'n som gäller. Fram tills dess vet jag inte vad jag ska hitta på då vi återigen sitter i karantän, och dessutom befinner kroppen sig i ett skönt trött lugn efter träningen. Kanske bara ska vara idag och läsa bok!? 
 
Hoppas ni har en skön lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!