Sista timmarna i karantän

Måndag och alldeles snart har 48h passerat. Äntligen! Här hemma har vi bara varit och mest har killarnan tittat på film eller spelat favoritspelet Splatoon. Elias tröttnade dock efter ett tag och kom på att han borde ha fått följa med P till jobbet så att han hade kunnat jobba, han också. Det blev en kompromiss och han fick en arbetsuppgift på altanen istället: att tvätta rent lilla kylskåpet som vi ska flytta in över vintern.          :) 
 
 
(null)
 
(null)
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Det är verkligen en chansing varje gång jag uppdaterar en app på mobilen. Nu har blogg.se-appen uppdaterats och det här med att lägga in bilder och få dem i rätt storlek fungerar inte alls. Visserligen är min telefon inte den bästa på att ta kort, men så här suddiga blir inte bilderna. Det var jag som försökte förstora dem då de i appens blogg-inlägg blev så små. Här, blev de istället suddiga. Ber om ursäkt för det och ska försöka lära mig appen bättre. 
 
Nu ska vi åka iväg till Ps jobb för att byta bil så att min får vinterdäck på. Räknar med att morgnarna blir kallare och halkigare framöver, så vinterdäck känns som ett måste. 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye for now! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!