Söndagmorgon och redo

God morgon, söndag! 

 
Jag kan inte låta bli att le när Elias på helgmorgnarna kommer ner och är nyduschad samt ombytt till arbetskläder så att han kan hjälpa sin pappa med bygget ute på altanen. Sötnöten. Jag, Simon och Noel, vi går runt i pyjamas och stressar inte alls för att komma ut. Med frost på bilrutorna, precis som det var torsdag och fredag-morgon, är det ännu inte varmt ute - så vi myser ett tag till.        ;) 
 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
Nu blir det frukost och dagens första kopp kaffe för oss som är inne, eller kaffe till mig frukost till killarna, och så får de andra två komma in om en stund och äta frukost.        :) 
 
Hoppas ni har en skön söndag! 
Bye for now!  
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!