Höst- och vinterblommor - check!

Det är inte alltid jag hinner med att pyssla och göra det jag vill på kvällar eller helger då tiden rusar iväg och annat måste fixas. Dessutom har jag kommit hem runt 19-tiden flera kvällar från jobbet de senaste veckorna, samt att det har regnat en hel del, vilket gjort att jag inte har haft lust att pyssla ute heller för den delen. Men idag så, idag har Simon, Noel och jag varit in till Blomsterlandet och handlat ljung, två små granar (eller, en gran-liknande buskar), dekorationskål samt en liten pumpa. Och, då vi har haft en fin höstdag med sol hann jag dessutom plantera och pyssla utanför ytterdörren innan mörkret kom. Så skönt att få det gjort! Elias pall som han gjorde förra sommaren uppe i stugan hänger med, den också.        :)   

 

 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Medan jag, Simon och Noel har varit in till stan har P och Elias donat på här hemma med sitt. Nu väntar middag och sedan film, tror jag. Njuter för fullt av att vara ledig då jag har en hög med jobb, rättning och feedback att ta tag i, men det får bli imorgon.
 
Trots att det har blivit mycket jobb på sistone, och jag i princip har somnat när jag har kommit hem om kvällarna, har det varit skönt att få undan alla utvecklingssamtal som vi har haft på jobbet, min mentorskollega och jag. Om två veckor väntar ytterligare en sen kväll med utvecklingssamtal, men sedan är det höstlov och det ska bli underbart skönt. Tre killar här har nedräkning och väntar ivrigt på att träffa kusin O, mummu och ukki, samt åka på kryssning.        :) 
 
Nu, dags att ta tag i middagen. Hoppas att ni har haft en skön lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!