Firat vanhamummu lite idag

Då våra planer fick göras om lite förra helgen på grund av magsjuka gjorde vi idag ett nytt försök. Sent igår kväll kom killarna och jag fram till mina kära föräldrar och idag har vi äntligen firat min mummu, killarnas vanhamummu, på 85årsdagen i efterskott. Blomor, fika och lek - precis som det brukar vara.        :) 
 
 
 
(null)
 
(null)
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Nu ska Simon, Noel och jag åka hemåt till P och Elias blir kvar här med mummu, ukki och kusin O. Elias sade redan för några veckor sedan att han vill ha höstlov utan att vara på fritids, och nu ska han få det.  Kusin O är också här och vi sammanstrålar på onsdag i Stockholm då en kryssning väntar för oss alla. Gissa om killarna ser frm emot det!       :)
 
Hoppas ni har en skön lördag! 
Bloggat i farten. 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!