Julafton 2017

Tänk att vi idag äntligen har firat julafton. Killarna, framför allt Noel och Simon, har väntat i flera veckor, medan P och jag knappt har hunnit med december-månad. Men, idag var det dags och det var en trött men lycklig Noel som vid läggning sade: 
 
- Det här är den bästa julafton nånsin! 
 
 
Vår julafton i bilder: 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 foton tagna med min iPhone 
 
 
Julafton 2017 måste jag komma ihåg då detta var året då killarna började göra julklappar till oss. Framför allt har Simon och Elias haft storproduktion på Fritids denna vecka. Elias, han fick även gå iväg från fritids en sväng en eftermiddag för att köpa en julklapp till P och mig på butiken LillaVita som ligger alldeles vid skolan. Var tvungen att ta kort på julklappen vi fick utav honom. Sötnöten. 
 
Nu är det dags att krypa ner och ta kvälllen. Imorgon väntar årets mysdag, juldagen, då vi bara kan vara.         :) 
 
God Jul på er! Hoppas ni har haft en mysig julafton! 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!