Uppdatering från sjukstugan...

Det är dags att krypa ner och ta kvällen, men jag gör det ikväll tillsammans med Elias uppe i soffan. Tre killar av tre med magsjuka nu och det kommer att bli en lång natt. Noel mår dock mycket bättre nu, bättre än han har gjort på flera dagar, och det är bra. Nu hoppas jag bara att Simon slipper bli magsjuk igen, som Noel blev. Och, så väntar jag bara på att även jag ska åka dit den här gången. Usch och fy.... Vill inte!!! Hoppas hoppas hoppas att P och jag klarar oss. För, vem vill komma hit till oss i sjukstugan och ta hand om våra killar när vi ligger sjuka!? Visste ni att man inte bara ska byta ut handdukar och sängkläder utan även tandborstar när någon varit magsjuk!? Kanske är självklart, men det har jag aldrig tänkt på då jag har trott att flour dödar baciller. 

Det var det för den här gången. 
Nighty-Night! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lider med er, den är för jävlig den där magsjukan. Känns som om att den är så svår att göra något åt, ibland smittar det inte alls och ibland smittar den oavsett hur man gör. Jag brukar hälla kokande vatten över tandborstarna under tiden som sjukdomen finns i huset och sen byta dem.

2016-01-14 @ 05:49:20

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!