En härlig måndag!

Hej, underbara vårdag! Där är du ju! Och titta, vårblommorna börjar smått kika fram!     :) 
 
 
 
 
Idag är en helt ok dag att vara hemma för Vab. Nu är det inte fullt så varmt ute som jag hade hoppats på, och det blåser fortfarande, men vad gör det!? Vi passar på att vara ute och dona för att få frisk luft och det är så skönt! (Vi försöker göra allt för att glömma att vi har magsjuka i huset. Plus att risken att vi smittar varandra minskar ute, eller?) 
 
Detta har vi gjort denna förmiddag: 
 
 
 
 
Medan jag fixade en enkel köttbulle-lunch lekte killarna på altanen, och det är så smidigt och skönt att de kan leka där ute medan jag är inne och donar. Jag undrar om jag inte ska ta min kopp kaffe efter lunchen på altanen i solen och njuta lite till, medan Noel sover lunch i vagnen och killarna fortsätter leka ute. Elias har redan bestämt att mellanmålet ska intas på altanen idag. Är det vår, så är det!       ;) 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!