Allra första bion!

Idag har P och jag varit iväg på allra första bion med Elias och Simon på Filmstaden inne i stan. Så mysigt! Elias har tidigare blivit tillfrågad om han vill följa med kompisar på bio, men då jag ville att första gången skulle vara tillsammans med familjen har han fått vänta. Men, idag så. Idag har vi varit iväg och sett Vem lurar Alfons? Så mysigt att först köpa biljetter, popcorn och festis till, för att sedan sitta och mumsa och kika på filmen. 40min var perfekt längd på filmen. Två nöjda killar hade vi sedan. (Nöjd mamma och pappa också för den delen.)         :) 
 
 
 
 
Medan vi var på bio var farmor snäll och mötte upp oss på stan och tog en promenad med Noel så att han kunde sova i vagnen. Tack snälla för hjälpen! 
 
Trots sovmorgon är det en trött mamma här idag som dessutom börjar bli förkyld och få igentäppta bihålor. Jobbigt. Så, nu väntar en stärkande kopp kaffe och efter det lite mer filmmys i soffan, tror jag. 
 
Hoppas ni har en bra skön söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!