Furuviksparken med Noel

Just dagar som dessa älskar jag att vi har Furuviks-kort. Medan P jobbade denna förmiddag åkte Noel och jag iväg till Furuviksparken en stund och det var jättemysigt; vi kikade på apor (Noel var dock mer intresserad av blommorna och vattnet runtom istället), vi kikade på små tamarin-apor, fiskar, får, en gigantisk gris, samt strosade runt. Att träffa getter för första gången var nog mest spännande idag, tyckte Noel, och var inte alls rädd för dem utan ville klappa och krama dem så mycket han kunde. Sötnöten. 
 
Några kort från vår tur idag: 
 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone


 
 
Efter att Noel hade ätit en korv med bröd-lunch och somnat unnade jag och P oss en lyxlunch på Furuviksbrygga. Inte bara lyxlunch då de serverar verkligen jättegod mat där, utan även för att priset lätt drar iväg och det kostar att äta där. Men, vi unnade oss en stund helt själva, och stunder som idag är något jag bär med mig hela sommaren och hösten. Mer än någonsin tycker jag att det är viktigt att P och jag hittar stunder för bara oss två då vi i vardagen inte hinner med det, speciellt inte med tre pratglada killar som hela tiden vill ha vår uppmärksamhet. Så, Furuviksbrygga fick det bli idag. (Lite orättvist mot Noel att han bara fick korv med bröd, men han var jättenöjd och skulle nog inte ha uppskattat maten på Furuviksbrygga mer ändå.) 
 
 
foton tagna med min iPhone


 
Hoppas att ni har en bra torsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!