Hutter.....

Hutter.... Idag plockade jag fram Elias och Simons vinterjackor och vantar då det om morgnarna är kallt ute nu. Även inne går jag omkring, huttrar och småfryser (men jag får skylla mig själv då jag inte har haft värmepumpen på). Skönt är att det ute i alla fall är fint väder ändå så att det piggar upp humöret. 
 
Idag, efter förskolan, har Elias och Simon varit iväg och lekt hos kompisarna I och V i några timmar. Tänkt att även Simon för första gången följde med kompisar hem efter förskolan idag, och att allt gick hur bra som helst. Han börjar bli stor, Simon, och det är nog dags att börja ordna lekdater till honom också.         :)
 
För övrigt håller jag på att plocka ihop lådor/kassar som ska slängas på återvinningen alternativt säljas på loppis. Jag har verkligen ingen aning om hur mycket betalt man tar för exempelvis barnkläder på loppis. 30:-/plagg? Eller, 20:-/plagg? Och böcker? 20:-/bok? Egentligen vill jag mest bara bli av med en del kläder/böcker/saker och det som inte kommer att gå åt kommer jag att skänka bort till Erikshjälpen, så att tjäna en massa pengar är inte det viktigaste. Men, hur vet man hur man ska prissätta? (Jag går verkligen aldrig på loppis då jag inte tycker om gamla saker, men jag ska göra ett försök att försöka sälja.) Och, vart slänger man gamla knivset som man inte längre ska ha? Metallskrot?  
 
Avslutar med ett kort på vår minsta sötnöt som sover gott i vagnen nu: 
 
foto taget med min iPhone


Om några timmar ska Elias iväg på simskola och medan han och P är iväg ska vi se om jag orkar åka och handla med Simon och Noel. Jag hade även tänkt hinna baka bullar idag, men får se hur tiden räcker till. Nu, en kopp kaffe så att jag får lite krafter tillbaka.  
 
Hoppas ni har en bra onsdag!  
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!