Fixarkväll 2014 på förskolan

Varje år brukar vi ha en Fixardag på Elias och Simons förskola. I år bestämde dock fröknarna att det skulle bli en Fixarkväll i samband med FörskolansDag, och den har vi varit iväg på idag. Jag måste erkänna att det faktiskt tog emot att ta sig iväg i eftermiddags, efter kl.17 åkte vi iväg, då krafterna efter dagens bravader höll på att ta slut. Att åka iväg på en Fixardag kl.10 en lördag, som tidigare år, har däremot bara varit någonting som vi sett fram emot och haft bra med kraft till.
 
Hursom, vi tog oss iväg och det blev en kväll med fix, en del sopning, köttbullegrillning och lek. Elias undrade snällt om jag verkligen kan grilla (och jag tror att jag lyckades värma på köttbullarna helt ok), och Simon tog nog på sig den allra största uppgiften av oss alla när han satte igång och sopade rent i sandlådan. Älskade sötnötter.       ;) 
 
 
 
 
Nu är vi helt slut här och ska ta kvällen. Eventuellt knäpper vi på en film som vi kan somna till. 
ByeBye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!