Då är det redan......

Då är det redan onsdag, och även denna dag är snart slut. Elias och Simon har varit på förskolan i tre dagar medan Noel och jag bara har myst här hemma. Jag har dock inte fått jättemycket nyttigt gjort då Noel inte alls har velat sova mycket under dagtid, istället har han ätit, lekt, ätit, busat, lekt, ätit och lekt lite mer. Han tar sina powenaps medan han äter, Noel, och när han är färdig vaknar han igen redo för lek. Sötnöten. Å andra sidan har Noel sovit hela nätter igen, så om han är vaken dagtid och sover nattetid så är det ok med mig.      ;) 
 
Ikväll har vi tittat på Daidalos allihopa, och efter att killarna somnat är det jag som har haft TV-kväll med Grey'sAnatomy och därefter Scandal. Börjar dock bli trött nu, jag också.....  
 
 
 
Hoppas ni har det bra.
Dags att säga: 
Nighty-Night!  
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!