Säsongspremiär i Furuviksparken 2014

Vilken underbar sommardag vi hade här igår! På förmiddagen hann jag ligga i solstolen en stund medan Noel sov förmiddag, vilket var underbart skönt. Det var precis lagom varmt och fläktade precis lagom mycket. Efter att Simon sovit lunch åkte vi sedan iväg till Furuviksparken för första gången i år, och där blev det glass i värmen, dans till SeanBanan, lite strosande i parken, och Elias och Simon hann åka lådbilarna en gång. Riktigt mysigt att få en familjedag tillsammans.       :) 
 
Några bilder tagna från vår första tur: 
 
 
 
 
Då det var så otroligt mycket folk i FuruviksParken igår, och väldigt långa köer till åkattraktionerna, hann Elias och Simon tyvärr inte åka karuseller som de önskade. Så, någon mulen dag mitt i veckan ska jag och killarna åka iväg till Furuviksparken igen och förhoppningsvis slippa köerna så att Elias och Simon kan åka de karuseller de vill. Precis som jag skrev för ett år sedan, så är det så jätteskönt att ha ett säsongskort då vi kan åka iväg även kortare, eller längre, turer till Furuvik precis när vi vill. Sommaren har precis börjat!        ;) 
 
Hoppas ni hade en bra lördag, ni också! Nu är det söndag, solen skiner och jag hoppas på en lika fin dag idag igen. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!