Sötnöt på BVC

 
 
 
Vi hann inte väga och mäta Noel idag som det var tänkt. Jag kom in till BVC under barnvägningstid, men under tiden jag väntade på vår tur passade jag på att prata med en av sköterskorna på vårdcentralen om mig då de även har drop-in på förmiddagarna och där någonstans missade jag vår BVC-sköterska istället. Typiskt. Vi får väga Noel imorgon istället. Däremot har jag äntligen tagit tag i mitt problem med ljumsken och fått tid nästa vecka hos en sjukgymnast. Fortsättning följer på den. 
 
Hoppas ni har en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!