Redo för skogsutflykt på förskolan

 
foto taget med min iPhone 
 
 
Jag kan inte låta bli att tycka att det är kul att Elias nu har blivit så pass stor så att han får ta del av utflykter och annat på förskolan tillsammans med de äldsta barnen. Visserligen har han varit med ut i skogen, till biblioteket, till affären och på andra utflykter tidigare, men det känns mer riktigt nu på något sätt. Idag, och tisdagar framöver, står skogsutflykt på schemat och det var en glad Elias som gjorde sig redo imorse, trots ordentlig vind och bara 8grader varmt ute. Men, med ordentligt med kläder på så kommer nog Elias och kompisarna inte alls frysa.
 
Jag, ja jag ska nu krypa upp i soffan och gosa med Simon som inte är riktigt hundra frisk än. Så, vi myser hemma idag, trots att han idag åter helst hade velat stanna på förskolan och leka. Inte lätt att vara liten och lite sjuk. 
 
Hoppas ni får en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!