Onsdag med utelek

God morgon, onsdag! 
 
Idag börjar dagen med utelek på förskolan och det var två nöjda killar som jag lämnade där för en stund sedan. Lite svårt är det dock att bedöma vädret och vi får se om fleecetröjorna får vara på eller om de åker av då det började bli varmt den lilla stund jag var på förskolan. Oavsett, perfekt med utelek! Och, Simon hämtade ut en cykel det första han gjorde och tydligen är det det han alltid gör när han kommer ut. Han älskar att fara runt på cykel.      :) 
 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
För min del är en tur till vårdcentralen inbokad igen. Typiskt att båda barnmorskorna på MVC är borta denna vecka då läkaren på förlossningen beordrade mig att kolla blodtrycket två gånger/vecka fram till förlossning. Men, en det gick att få tid hos en distriktssköterska igen, så jag är nöjd. Annars ska jag faktiskt bara ta igen mig idag då både Elias och Simon har hållit mig och P uppe i perioder inatt då de turats om att drömma mardrömmar. Åh, så jag behöver få sova, eller dricka kaffe. Ingen kaffe innan blodtryck är taget dock, så nu soffa och TV. 
 
Hoppas ni har en bra onsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!