Inte populär....

Jag tycker det är underbart att hämta på förskolan när barnen är ute och leker i det härliga vädret. Det är så kul att titta på dem. Om jag är populär när jag kommer för att hämta hem Elias och Simon? Nepp, inte alls. Och, hur skulle jag kunna mäta mig med vattenlek och race med cykel?        ;)

foton tagna med min iPhone 

 

 

Nu är vi i alla fall hemma och packning, tacos och avresa till mummu och ukki står på listan.

Hoppas ni får en bra fredagskväll! 

 

Bye Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!