Uppiggande sol men trött mamma

Välkommen fredag! 
 
Idag skiner solen igen och tur är nog det då jag är jättetrött och skulle inte alls orkat med dagen om det varit grått och trist ute. Tur att småkillarna är pigga och igång. Tyvärr är det fortsatt kallt, så att ta en promenad eller hitta på något ute en längre stund blir det inte, utan vi håller oss hemma eller på gården. 
 
Både Simon och Elias mår bra här hemma. Simon höll igång hela gårdagen utan feber, och har ingen feber idag heller, vilket är jätteskönt. (Nu är det bara näsan som rinner.) Elias har hållit sig kry tur nog, och det känns åter lite lyxigt att VAB'a en sådan här dag. Tydligen är det många som är sjuka nu. Elias 4årskontroll har blivit ombokad en gång redan, och för en liten stund sedan fick jag samtal om att min tid på vårdcentralen måste ställas in på grund av sjudom, och det återstår att se när vi får till nytt datum. 
 
Nepp, nu ska jag ta en andra kopp kaffe, försöka vakna till och komma igång. Hoppas ni mår bra och får en bra fredag! 
 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!