Kallt!!!

Fy, så kallt det är ute! Både Elias och Simon ville för en stund sedan ut och skotta, så jag fick offra mig. Att det sedan inte finns så mycket snö att skotta på uppfarten spelade inte någon större roll, och båda gav sig på snövallen på gräsmattan istället. Söta små killar. Det är bra att de hjälper våren lite, för snö, kyla och blåst är vi trötta på nu. 

 

foto taget med min iPhone 

 

 

Idag vid lunch ringde en av fröknarna från förskolan och talade om att Simon inte mådde bra, utan var lite lite febrig, höll sig för höger öra och var trött. Jag har hela veckan (eller, måndag och tisdag) väntat på samtalet då vi fått vara friska i hela fyra veckor, och mer än så kan man väl inte hoppas på i dessa tider? Så, jag packade ihop mitt på jobbet och har tagit en halv VAB-dag idag, samt blir hemma även imorgon. Fredag får vi se hur det blir. 

 

Nu blir det att laga middag medan småkillarna mumsar russin i soffan. 

Hoppas ni har det bra! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!