Måndag och VAB

God morgon! 
 
Det blev en lugn söndag igår. Jag och småkillarna är förkylda, och Simon har dessutom ögoninflammation, så att bara vara hemma igår var det bästa. 
 
I och med sjuka småkillar blir det ingen förskola på några dagar och idag delar vi upp VAB-dagen. Nu är det dags för mig att åka iväg till jobbet och jobba förmiddag, vilket ger mig möjligheten att kika på scheman och se hur resten av veckan ska se ut. Lagom till lunch åker jag sedan hem och P får åka iväg och jobba. 
 
Inget roligare inlägg än så här denna morgon, men jag hoppas att ni får en bra måndag och jag ska försöka uppdatera mer i eftermiddag och då även med bilder. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!