En tisdag med förväntningar....

God morgon!

Idag är det en vanlig tisdag med jobb och förskola som vanligt. Både Elias och Simon mår bra och jag hoppas det håller i sig. I eftermiddag ska Elias och jag till frisören och Elias är väldigt uppspelt då jag lovat honom blått hår (som han själv säger). Får se hur det blir.      ;)

Avslutar med en teckning som Elias ägnade mycket tid åt att färglägga igår. Nu sitter den på kylskåpet och lyser upp.      :)


foto taget med min iPhone 

 

Ha en bra tisdag! 
Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!