En vanlig arbetsdag, typ....

Lördagmorgon och jag och småkillarna har åter vaknat själva denna morgon då P är iväg och jobbar hela dagen. Det är mycket just nu, jag vet det, men ändå känner jag att det hade varit väldigt skönt att vara hemma tillsammans i familjen idag. Nåja, det får bli imorgon istället. 
 
Hursom, någonting ska jag och småkillarna hitta på själva idag. Idag är det teater på biblioteket och min tanke i början av veckan var att ta med mig Elias dit, men då vi här hemma alla tre och Simon tyvärr inte orkar sitta still och tyst där får det bli någonting annat. Ute skiner solen så om en liten stund tar vi nog på oss kläder och beger oss ut för att hitta på någonting. Jag är så sugen på att pyssla, så vi får se vad det blir.  
 
Hoppas ni får en fin lördag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!