Både igår och idag fick......

Både igår och idag fick jag sovmorgon, och min kropp behöver det då den inte alls är hundra. Jag är tjock i halsen och igår hade jag whiskeyröst, vilket Elias tyckte lät konstigt. Denna morgon vaknade jag upp med huvudvärk och ont i axlar och nacke, och har påbörjat dagen med Ipren, kaffe och en stund i massagefåtöljen. Känner att livet börjar återvända och det vore skönt att slippa värken resten av dagen. Kanske inte var så jättesmart att ruscha upp för backarna igår under PWn, men det blev så.     :)
 
Om en liten stund ska vi åka in till stan för lite shopping. P ska byta till vinterdäck på min bil (tack, gubben!), medan jag och småkillarna ska kika på höstskor, vintermössor och annat pyssel. Får se vad vi hittar. Ska mest bli skönt att bara strosa runt i butiker och bara kika.    
 
Hoppas ni får en skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!