En PW i gamla hemtrakter

Igår blev det en innedag helt och hållet, och varken jag eller småkillarna orkade ta oss ut. Idag, innan lunch, klädde vi på oss och jag fick mig en efterlängtad PW. Men, fy så tungt det var! Hade det inte varit för att småkillarna skulle hem och få lunch i sig hade jag lagt mig på vägen och vilat en stund. Det blir en extra tyngd att gå med dubbelvagnen, vilket är jättebra, men i och med det blir även alla backar extra tunga och man får gå på ren vilja. Väl hemma hos mina föräldrar igen hade Simon somnat i vagnen, sötnöten. 
 
 

 

fotograferat med min iPhone

 

Nu har småkillarna fått i sig lunch, Simon sover, jag har kört plankan *3 och tagit en lång varm efterlängtad dusch.      :) 
 
Hoppas ni får en skön lördag!
Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!