Med två ej helt......

Med två ej helt pigga killar (Elias och gubbsingen) blir det en lugn kväll ikväll. Vår nattgäst har gubbsingen checkat in på hotell, och vi räknar med en tidig kväll. Det är tur att vi blir sjuka/utan ork vid olika tillfällen, gubbsingen och jag, så att någon utav oss orkar dra skeppet här hemma.

Jag å min sida är lite smått stressad då dagarna rinner iväg och jag inte hinner plugga så mycket som jag vill. På kvällarna orkar jag helt enkelt inte, och dagtid finns det inte tillräckligt med tid. Förhoppningsvis somnar alla tre grabbarna klockan åtta och sedan kan jag försöka ta tag i något. Försöka. Sedan får vi se vad det blir av det.

Nu, lek med Simon och försöka lugna en alldeles för övertrött Elias.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!