En ny vecka

Då börjar en ny vecka igen. Igår var vi hemma och donade på inne, samt mest bara var. Min förkylning håller i sig och jag orkade inte med någonting annat än att dona inom hemmets fyra väggar. Både Elias och Simon mår bättre och har inte haft feber på några dagar, nu är det lite rethosta som gör sig påmind några enstaka gånger/dag. Det är jag som är mest krasslig.

Denna vecka blir lång då gubbsingen har möten, polacker som kommer för att jobba i några veckor, en mässa och annat som hör arbetsdagarna till inplanerat. Han kommer mest hem och sover, vilket innebär att jag och småkillarna får tillbringa hela dagar tillsammans. Det brukar i och för sig inte vara några problem, förutom att det är intensivt. Men, med en förkylning i kroppen är jag dock seg. Jag hoppas det går ändå.

Nu, morgonkaffe och sedan ta tag i morgonrutinerna.    :)
Ha en bra måndag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!